منابع الکترونیک

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۸ کد : ۵۳۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۷۳
منابع الکترونیک

پژوهشگر محترم:  به اطلاع می رساند دسترسی به منابع الکترونیک ذیل در محیط دانشگاه و خارج از دانشگاه با نصب VPN ( دسترسی از راه دور) امکانپذیر می گردد.  

*** راهنمای نصب در سایت کتابخانه های الکترونیک و مرکزی دانشگاه موجود می باشد. ***

 Web of Science (ISI) / PubMed / OVID / Scopus / Cochrane Library (قبل از 2019 ( / UpToDate / Clinical Key / BMJ / Ulrich’s Web / ScienceDirect /  Springer / Wiley / SAGE Journals / Primal Pictures / مرکز همکار کاکرین ایران  / سامانه منبع یاب

  1. آدرس جدید پایگاه UPTODATE  : www.utdo.ir  می باشد.
  2. Clinical Key: با ثبت نام در محیط دانشگاه از طریق ایمیل آکادمیک در پایگاه اطلاعاتی Clinical Key (www.clinicalkey.com) استفاده از منابع اطلاعاتی انتشارات ELSEVIR (مجلات، کتاب، گایدلاین و سایر منابع ... ) در هر زمان و مکانی برقرار می شود.
  3. سامانه منبع‌یاب: در این سامانه دسترسی به فهرست کامل و به روز منابع مورد اشتراک وزارت بهداشت و با هدف فراهم‌سازی امکان جستجوی لغتی، بازیابی الفبایی و موضوعی مجلات و سایر منابع یک ناشر خاص طراحی و پیاده‌سازی شده است. ضمنا با ارائه شاخص‌های ارزیابی مجلات، امکان انتخاب مجله مناسب برای انتشار مقاله فراهم می گردد. (http://rsf.research.ac.ir)   

ارتباط با ما: سایت کتابخانه الکترونیک دانشگاه  https://diglib.arakmu.ac.ir، پست الکترونیک diglib@arakmu.ac.ir،  تلفن تماس: 34173386 – 086، مراجعه به کتابخانه مرکزی دانشگاه

کلید واژه ها: منابع دیجیتال


( ۲ )

نظر شما :